2 Temmuz 2011 Cumartesi

Birde Özgün Yazak Maççılar xDxD DASDASDAS

(REKLAM)
Birde Özgün Yazak Maççılar xDxD DASDASDAS

Böyle bir başlığa kesinlikle yazmak istemiyorum. Seni seviyorum aslında. Maçını canlı izle olarak sizlere çok kaliteli siteler sunuyorum. Şimdi burdaki amacım kesinlikle TÜRKÇE katliamı yapmak değil. Ama uzun bir hatta cok cok cok uzun bir yazı yazmak zorundayım. Ve şuan yazıyorum. Yazıyorumki googlede beni sevecek. Bu arada sitemi takip eden, ve konu araklıyan, hatta başlık araklayan gençler. Helal olsun lan hepinize, haram etmiyom bakın. Çalabilirsiniz, ama ne işinize yarıcak bilmiyorum, neyse sizide bura konu yaptım, bağada helal olsun. bu arada antep hacıbabadan yazıyorum. bugun halı saha maçımız var. Kunturik osmanlarlar, bizim maçımızıda canlı izlemek için hiç bişe yapmayın. Kovaları alın halı sahanın ora gelin ağam :P herkese selam, kovaya devam. Tüm hacı babalı gençlere selam.

Al işte morelim çok bozuldu be maçını canlı izle. Yengen bana küsmüş lan site :S napcam şimdi ben hep alttan al al al nere kadar amq :S Ben usandım, ben bıktım. Ama deliler gibi seviyorum. Burdan sevipte alttan alanlara sölüyorum. Ben dahil hepimize helal olsun. Aşk bu, sevgi bu :S Bir facebook'ta söz paylaşmı yüzüne bağa küsülürmü yaf :S bu bağa yapılırmı yaf. Lanet olsun facesine gennin, Artık google plus var ! Ondayık google. Sende şımarma amq google üst sıralara indexle filan adam ol işte. Bu kadar özgün yazıyı kim yazıyor söyle bakım. Kimse hadi görüşürk bb

(REKLAM)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder